סוד ההצלחה של נייק: מהמיתוג ועד להצלחה עולמית
חלק מהמותגים המקיפים אותנו בחיי היומיום הם פרי מחשבה ופיתוח של מומחים למיתוג, עיצוב ושיווק. למעשה, רוב המותגים נבנים כך – באופן מחושב ומתוכנן. רק
חלק מהמותגים המקיפים אותנו בחיי היומיום הם פרי מחשבה ופיתוח של מומחים למיתוג, עיצוב ושיווק. למעשה, רוב המותגים נבנים כך – באופן מחושב ומתוכנן. רק
עם העלייה בשימוש במסחר המקוון, צצות ועולות שאלות מסוגים שונים. אחת המרכזיות היא השאלה לגבי מיסוי של מוצרים הנכנסים לישראל. כל עוד מדובר ברכישות מחנות
נוהג עסקי עתיק יומין ושימושי, הוא שעסקים מפרסמים את עצמם בעזרת שילוט מתאים, בחזית בית העסק. עולם הרכב מאפשר לעשות דבר דומה על רכבי החברה.
קידום אורגני בגוגל הוא שורש הנוכחות שלכם ברשת. וכמה דריסת הרגל הזו חשובה? מתוך מיליארדי החיפושים בגוגל, 15% מהווים חיפושים חדשים מידי יום. חמש התוצאות
מוצר הוא לא דבר שעומד בפני עצמו. כאשר אתם משווקים אותו, חשוב לקחת בחשבון גם דברים נוספים. אחד המשמעותיים בהם בפועל, הוא נושא המשלוח. למעשה,
בניית אתר היא משימה, שכמעט כל עסק מגיע אליה במוקדם או במאוחר. למעשה, לאור חשיבות העניין, רצוי לפחות לשקול זאת בהקדם – לא להתעכב. זאת,
כיום יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים בשירות כמו קידום אתרים לעסקים במטרה לייצר יותר תנועה בעסק שלהם, כמו גם במטרה לייצר יותר מודעות לקיום של
חג הפסח הוא לא רק חג המסמל חירות ואת ניצחון הרוח של העם היהודי, אלא שמדובר גם בחג שהוא כל כולו התחדשות שמגיעה עם בוא
אחת ההחלטות החשובות ביותר שעושים בקריירת הייטק, היא ההחלטה לאילו חברות לנסות להתקבל. התשובה לכך מאוד אישית ותלויה ללא ספק בשיקולים רבים. עם זאת, אלה
מכל ה"באזוורדס" של השנים האחרונות, אחת הפופולאריות ביותר היא נכס דיגיטלי. אנו הישראלים יזמים באופיינו או לכל הפחות, מתעניינים תמיד בהזדמנויות להשלמת הכנסה. כך ש"נכס"
איזה ספק כדאי לכם לבחור לבית העסק? מה ההבדלים בין הספקים השונים? מה בכלל החשיבות של בחירה כזו עבורכם כעסקים? אלה כמה נקודות למחשבה בנושא
אם לפני עשור בעל עסק היה צריך לעבור כמה שלבים כדי להוציא חשבוניות ללקוחות, משמע: לכתוב חשבונית ידנית, לשלוח העתק בדואר או לתת את החשבונית
באזז שלילי שמקורו בשירות לקוחות שאינו מתפקד עלול להוביל לא רק למוניטין רע אלא אפילו לסגירת הפעילות העסקית. כיצד תוכלו להימנע מכך? להלן סקירה מיוחדת
אם אתם בעלי עסק או עוסקים בשיווק עסקי, בוודאי כבר הקצאתם משאבים לשיווק ברשתות החברתיות השונות. הבעיה הגדולה בתחום הזה היא שהוא מתפתח במהירות רבה,
גולשים נוטשים לא פעם אתרים לאחר כניסה אליהם, כולל נטישת עגלות קניות באתרי מכירות. יכולות להיות לכך סיבות רבות, אך בולטת בהקשר זה במיוחד, חוויית
עולם האינטרנט עמוס במונחים שונים ומשונים וכך גם כל התחום הרחב של השיווק והפרסום בו. שני מונחים שוודאי שמעתם בהקשרים אלה שוב ושוב, הם אתרים
כדי למכור ולשווק, אין די במוצר מוצלח. גורמים רבים משפיעים מעבר לכך ואחד הבולטים שבהם, הוא עיצוב האריזה. הלקוח בהחלט מסתכל קודם כול על "הקנקן"
שיווק הוא נושא מורכב מאוד כיום וגם קריטי כמובן, להצלחת כל עסק. מסיבות אלה ואחרות, חיוני לגשת אליו רק לאחר גיבוש אסטרטגיה שיווקית כהלכה. כך
מוצרי חלב הם בין קטגוריות המוצרים הבולטות ביותר בכל מקום. אלה כמה נקודות מפתח, על האינטראקציה המעניינת בינם, לבין עולם העיצוב הגרפי: במבט כללי מוצרי
לוגו הוא אלמנט עסקי חשוב ביותר, והוא חלק מהפנים של העסק מבחינת הלקוח. כאשר ניגשים לעצב לוגו, היקף האפשרויות שעומד בפניכם הוא למעשה עצום. כיצד