בשנים האחרונות רבות מחברות ההייטק פונות לקבלת ייעוץ מקצועי בתחום מיתוג המסיק. ובכן, כשאנחנו בוחנים את התוצאות של התהליך אנחנו בהחלט מבינים למה הן עושות את זה. במאמר הבא נסביר מה זה מיתוג מעסיק, למה צריך את זה ולמה כדאי לפנות לחברה מקצועית בתחום.

מיתוג מעסיק – מה זה בכלל?

מיתוג מעסיק הוא תהליך שבמסגרתו חברות מבצעות מגוון רחב של פעולות על מנת למתג את עצמן כחברות נחשקות שכולם רוצים לעבוד בהן. המטרה העיקרית של מיתוג המעסיק היא לגרום למועסקים בחברה להבין שהם נמצאים במקום טוב שדואג לרווחת המועסקים ומספק להם את כל התנאים על מנת לשמר אותם. מטרה נוספת של מיתוג המעסיק היא לגרום למועסקים פוטנציאליים להבין ולחשוב שמדובר בחברה שכולם עומדים בתור רק על מנת להגיע ולעבוד אצלה. בהמשך נסביר למה מומלץ לפנות לחברה מקצועית למיתוג מעסיקים, אך כבר עכשיו נוכל לומר שחברת Brainnu עושה את זה כבר שנים ומקדמת חברות רבות בתחום ההייטק בהצלחה יתרה.

יש מגוון רחב של כלים שבאמצעותם ניתן למתג את העסק שלכם כעסק מוצלחת שכולם רוצים להיות חלק ממנו, אך לפני שנדבר על הכלים, נשמח להרחיב מעט על החשיבות של המיתוג הזה לחברה שלכם.

למה חשוב להשקיע במיתוג מעסיק?

בניגוד לעבר, כיום התחרות בין החברות על מועסקים חדשים היא מאד גדולה. בנוסף, גם תהליך השימור של מועסקים קיימים הוא מאד קשה, בדיוק בשל אותה התחרות. לכן, החברות צריכות לעשות פשוט הכל על מנת להתחרות על ליבם של המועסקים ולשמר אותם. חברת הייטק שלא תצליח לשמר את המועסקים שלה תסבול מחוסר יציבות משמעותי מאד, מבריחה של מוחות כישרוניים וכמובן מפגיעה בהכנסות.

 

 

כמו כן, אנחנו ממליצים לחברות הייטק להשקיע במיתוג מעסיק, כי כך הן יוכלו לשחק במגרש של הגדולים. בשוק תחרותי כל כך המעסיקים לא יכולים להרשות לעצמם להירדם בשמירה. המועסקים שלכם בודקים במקומות אחרים כל הזמן ובודקים הצעות, אתם צריכים לשמר אותם בכל דרך על מנת שלא לאבד אותם.

למה חשוב לפנות לחברה מקצועית?

במידה ואתם רוצים שתהליך מיתוג המעסיק שלכם יצליח, אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה מקצועית שמתעסקת בתחום הזה. נכון, תמיד תוכלו לעשות מגוון רחב של פעולות מיתוג בעצמכם ועדיין, חברה מקצועית שיש לה את כל הניסיון והכלים הדרושים על מנת להתעיד את החברה שלכם קדימה תעשה את זה בצורה טובה יותר. חברה מקצועית תדע לספק לכם סט רחב של פעולות וכלים שיהפכו את המועסקים שלכם לשגרירים טובים ולכאלה שיעזרו לכם בעצמם למתג את עצמכם בדיוק כמו שאתם רוצים.

יש מגוון רחב של פעולות שחברה מקצועית תמליץ לכם לבצע, בין השאר אנחנו מדברים על שילוב של מועסקים בהחלטות קריטיות לחברה, פעילויות שונות ששוברות את שגרת העבודה, מענקים על הישגים, תנאים שלא ניתן למצוא באף חברה אחרת ועוד. בסופו של דבר, ככל שהמועסקים בחברה ירגישו מעורבים ומוערכים, כך סביר להניח שתוכלו להגדיר את מיתוג המעסיק שלכם כתהליך שעבר בהצלחה.

לסיכום

אין ספק שכיום מיתוג מעסיק נחשב לכלי אסטרטגי ראשון במעללה וחברות פשוט לא יכולות לוותר עליו. בשוק התחרותי של היום, שבו החברות בעצמן נלחמות על ליבם של המועסקים, פשוט אין כל ברירה אחרת.