בשנים האחרונות רבות מחברות ההייטק פונות לקבלת ייעוץ מקצועי בתחום מיתוג המסיק. ובכן, כשאנחנו בוחנים את התוצאות של התהליך אנחנו בהחלט מבינים למה הן עושות
מיתוג הוא נושא חשוב מאוד בעולם העסקים. קריטי אפילו. במסגרת תהליך מיתוג, דנים בהגדרת תפיסות וערכי המותג ומתכננים את האופנים, שבהם הם יקבלו ביטוי במקומות
בישראל התפתחו עם השנים כמה וכמה מותגי בירה "בוטיק". זאת, לצד ומעבר לבירות הנפוצות והמוכרות יותר לציבור הרחב, דוגמת מכבי, נשר או גולדסטאר. בסקירה שלפניכם,