כל עסק חייב להתנהל ביעילות ולהקפיד על הדיוק בפרטים במשימה זו. עסקים בתחום הפיננסי, בוודאי חייבים להתנהל בצורה כזו. השרות שתפנית מציעה (מייד נסביר במה מדובר), מהווה פתרון מעולה לשם השגת מטרה זו. אז מה היא תפנית? ומה מעניין בה במיוחד, דווקא עבור חברות אשראי חוץ בנקאי?

התאמה לכל מגזר. כן, גם עבורכם!

ERP או Enterprise Resource Planning הוא סוג מערכת כללי, לניהול משאבים בעסקים גדולים. מעבר ליכולותיו הכלליות החשובות, ניתן להתאים את ה-ERP לצרכי מגזרים שונים ולדרישות של עסקים ספציפיים. תפנית היא מערכת ERP, אשר מותאמת מראש למגזרים שונים. התאמה זו, היא עד רמות עסקיות נקודתיות מאוד. למשל, במקרה הנוכחי שעליו אנו מדברים, מערכת לעסקים בתחום האשראי החוץ בנקאי, כפתרון שתפור במיוחד עבורם.

זה הוא פתרון ייחודי, שהוא הבסט אוף בריד בתחומו. הוא מתבטא ביכולות מיוחדות עבור המגזר, לצד יכולות כלליות חשובות, דוגמת ניהול רכש או ניהול המלאי.

כלולים בפתרון

חברות אשראי חוץ בנקאי, ימצאו שהפתרון של תפנית מסייע להן בין השאר ב:

ניהול מתן וקבלת הלוואות:

ניהול יעיל של כל התהליכים והמידע, אשר נוגעים להלוואות – מתן הלוואות או קבלתן. המערכת עובדת עם שיטות הלוואה מגוונות, כולל מתן מענה למשתנים חשובים, כגון ריביות והצמדה או ניהול בטוחות להלוואות.

ניכיון המחאות:

אחת היכולות המיוחדות והשימושיות של תפנית בהקשר זה, היא בנושא מימון ניכיון המחאות. זהו פתרון יחיד מסוגו, ללקוחות עסקיים או פרטיים. במסגרתו, מנוהלים גם נתוני תשתית כגון מחירון אחיד, הגדרת כרטסת הנהח”ש לכל סוג הכנסה או אינדיקציה של השתתפות בעלות ממשית לכל עמלה. עוד מוצעים, ניהול תעריפי חיוב עמלות בשיטות שונות (מזומן, דחוי, משולב), מדרגות עמלות ריבית לפי סכום וימי מימון וניהול פול עמלות מימון נלוות. אפשרויות חשובות נוספות, הן ניהול עמלות גריעה, אי כיבודים, הפקדות חוזרות, חשבונות מוגבלים, חיוב ריבית פיגורים בגין אי כיבודים, נגרעים, מקדמות וימי מינימום לזיכוי ריבית בגין פירעון מוקדם.

ניהול פיננסי:

יכולות כלליות שונות של ניהול כספי. כולל ניהול ספר ראשי, ניהול לקוחות וגבייה, ניהול תקציב ובקרה תקציבית, דו"חות כספיים, ספקים ותשלומים.

ניהול פקטורינג:

תפנית תסייע לכם גם בניהול עסקאות פקטורינג, כולל ניהול תיקים, פרטי עסקה, תקבולים וחישובי ריבית.

עסקים פיננסיים? אתם חייבים לדעת הכול על השירות שתפנית מציעה

ניהול שירות:

ניהול הסכמי שירות, טכנאים ואנשי שטח.

ארכיון דיגיטלי:

ניהול ארכיון דיגיטלי, לשם שמירת מסמכים חיוניים ושחזורם. כולל תמיכה בסריקת מסמכים מהירה בכמויות גדולות, לשם המרתם לפורמט דיגיטלי.

ועוד – אלה היו רק כמה דוגמאות בולטות ליכולות המערכת. חשוב לציין שהיא כוללת יכולות נוספות, כגון סיוע בניכיון כרטיסי אשראי וכן מנגנוני בקרה לזיהוי ולמניעת הונאות מצד עובדים ולקוחות.

עוד על המערכת

תפנית מפותחת על ידי חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס, מזה כשני עשורים. תודות לכך, היא זוכה לשיפור ושכלול מתמידים וכן להרחבה עם יכולות חדשות. תפנית מיועדת ספציפית לעסקים גדולים.

תפנית מותאמת לעוד מגזרים בולטים רבים, בהם חברות שירותים, יבואני רכב, ליסינג והשכרה, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, יבוא ושיווק מוצרי צריכה, מרכזים רפואיים, ניהול מרכזים לוגיסטיים, מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה), בתי דיור מוגן, קמעונאות, נכסים ונדל”ן מניב.

לסיכום

אתם בוודאי יודעים עד כמה, כלי עזר שממש מתאים למשימה עשוי לסייע ולייעל תהליכים. תפנית בגרסתה המותאמת לחבורת אשראי חוץ בנקאי, היא בדיוק כלי אידיאלי שכזה, עבור אותם העסקים. כדאי לנצל זאת.