ניקוי תוצאות שליליות בגוגל

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בצורך של בעלי עסקים בניהול מוניטין של העסק שלהם ברשת. גם אתם חוויתם שיימינג? במאמר הבא נסביר מה זה ניהול מוניטין ברשת, למה כדאי לכם להשקיע בזה ואיך עושים את זה נכון.

מה זה ניהול מוניטין ברשת?

את תהליך ניהול מוניטין באינטרנט מבצעים על מנת לשלוט על מצב תוצאות החיפוש שלנו בגוגל. בבסיס הרעיון עומדת הגדרה אחת, קידום תוכן חיובי על פני תוכן שלילי ובכך להדחיק אותו אחורה. בעידן שבו כל החיים שלנו נמצאים ברשת, כולל החיים העסקיים שלנו, לכל תגובה שלילית יש השפעה מידית על ההכנסות שלנו.

בתוך כך, מספיקה תגובה אחת שלילית בגוגל על העסק שלכם ואתם בבעיה רצינית. כבר יצא לנו לראות המון עסקים שפשוט לא הצליחו לשרוד בגלל תגובות שליליות ונאלצו לעצור את הפעילות שלהם לחלוטין. באמצעות ניהול מוניטין מקצועי ניתן להגיע למצב שבו דעת הקהל עליכם היא חיובית. כאן תוכלו לקרוא יותר על נושא ניהול מוניטין באינטרנט.

איך מנהלים מוניטין ברשת?

אופטימיזציה – ניהול מוניטין טוב מתחיל באופטימיזציה של אתר האינטרנט שלכם. לכן, מקדם האתרים שלכם יצטרך כל הזמן לחקור את האתר שלכם, ללמוד אותו, את המתחרים ולבצע תהליכי אופטימיזציה שייעלו את התהליכים הדיגיטליים בתוכו, זה כבר ישים אתכם בנקודת פתיחה מצוינת כדי להתחיל ולנהל את המוניטין.

קישורים חיוביים

בסופו של דבר כשגולש מקליד את הביטוי שהוא מחפש, אנחנו רוצים להציג בפניו קישורים חיוביים בעלי תוכן חיובי בלבד. מקדם אתרים מקצועי יוכל לייצר עבורכם קישורים חיוביים שיציפו את הרשת וידחקו למעשה את הקישורים השליליים שגורמים לכם לנזק כבד מאד בהכנסות.

תיקון התדמית הרעה

יש הבדל משמעותי בין תגובה אחת שלילית ברשת לבין מסע של פגיעה במוניטין. במהלך הפגיעה במוניטין שלכם יתכן מאוד ועלו כתבות כאלה ואחרות שמהוות ביקורת שלילית מבחינתכם. המטרה היא במצב כזה היא להציף את הרשת בכתבות תוכן חיוביות על העסק שלכם, עד שהן פשוט ידחיקו את האזכורים השליליים.

כמובן שיש עוד מגוון רחב של כלים על מנת לנהל מוניטין של עסק שנפגע, אך קצרה היריעה מלפרט כאן את כולם. עם זאת חשוב לציין, לא מדובר בתהליך של זבנג וגמרנו, אלא בתהליך שוטף לאורך זמן שבמהלכו צריך כל הזמן לתחזק את העסק שלכם ולוודא שהמוניטין שלו ברשת לא נפגע.

האם תוכלו לבצע ניהול מוניטין בעצמכם?

ניהול מוניטין בכלל, ומוניטין ברשת בפרט, זה מקצוע של ממש. אתם בהחלט יכולים לעשות כל מיני פעולות מנע מהירות כדי למזער את הנזק, אך אם אתם באמת רוצים שהמוניטין שלכם לא יפגע אנחנו ממליצים לכם לקחת חברת קידום אתרים מקצועית שתנהל עבורכם את המוניטין. בסופו של דבר מדובר בהכנסות שלכם, אל תשחקו עם זה.

ברוב המקרים לחברות קידום אתרים מקצועיות יש המון ניסיון בתחום והן יכולות להפעיל מגוון רחב מאד של כלים על מנת להתמודד עם דעת הקהל השלילית שיש עליכם ברשת. כמובן שהסוד פה הוא שימוש באנרגיה נכונה שתואמת את רמת המשבר. ככל שהמוניטין שלכם נפגע יותר ויש עליכם יותר תגובות שליליות על העסק, חברת קידום האתרים תצטרך לבצע עוד ועוד פעולות על מנת להדחיק את התוצאות השליליות.

לסיכום

אין ספק שאם המוניטין שלכם נפגע ברשת ובתוך כך גם ההכנסות שלכם, אנחנו ממליצים לכם להשקיע בניהול מוניטין ובהדחקת התוצאות השליליות עליכם. רק כך תוכלו להתגבר על המשבר ולמזער את הנזקים.